Gospođa Dobrila Delonga izradila  je za tvrtku Ciceron u protekle 3 godine kompletan grafički dizajn brošura, reklamnog materijala, posjetnica, memoranduma, reklamnih vrećica...

Isti dizajn poslužio je i kao predložak dizajna za naše web stranice. Kroz višegodišnju suradnju s gospođom Delonga uvjerili smo se u njezine iznimne profesionalne kvalitete, a rješenja koje nam je ona proaktivno nudila i osmišljavala uvijek su nas iznova iznenađivala svježinom i kreativnošću.

Posebno nas se dojmila sustavna briga za klijenta koju je gđa Delonga strpljivo njegovala osvještavajući naše potrebe i argumentirajući nam rješenja kojima je pomogla izgraditi prepoznatljiv zlatno-crni imidž Cicerona kao vodeće edukacijske kuće za područje komuniciranja.

Dobrila Delonga je dizajner s kojim i dalje želimo surađivati jer znamo da će nas uvijek iznova razveseliti svojim sofisticiranim i promišljenim idejama.


Za Ciceron: Mirela Španjol Marković, direktorica

P R E P O R U K A



Već petu godinu Dobrila Delonga i ja surađujemo uređujući časopis Modru lastu – ona kao grafičko-likovna urednica, a ja kao glavna urednica. U tom se razdoblju Modra lasta iz klasično uređenoga časopisa, u kojemu je vizualno bilo podređeno tekstualnome, preobrazila u moderan list privlačan ne samo sadržajem nego i izgledom.

Osim poznavanja suvremene informatičko-grafičke tehnologije, Dobrilu Delongu odlikuju snažna kreativnost i maštovitost – ne samo u grafičko-likovnom oblikovanju lista, nego i u promišljanju njegove opće koncepcije te u razradi sadržaja rubrika. Tako su na njezin prijedlog umjesto klasičnih osvrta na dječje kazališne predstave uvedeni mnogo privlačniji tabelarni prikazi predstava, kao i paralelni tabelarni intervjui s više osoba.

Također prema Dobrilinim idejama, uvedene su nove rubrike (npr. Prvi put i Matematičke priče). Po potrebi, ona i piše kraće članke i kompetentno uskače u novinsko opremanje priloga (izbor naslova, podnaslova, potpisa ispod slika...). U tom kontekstu nije nevažno spomenuti njezino dobro vladanje pravopisom i gramatikom.

Na kraju treba naglasiti da je Dobrila, iako u financijskom smislu odvojena od Modre laste, uvijek pokazivala zanimanje za plasman časopisa te se angažirala u realizaciji svake mogućnosti za njegovu promidžbu, a to govori o njezinu odnosu prema poslu: ona ga ne odrađuje, nego ga voli.



                                                                                                        Željka Horvat-Vukelja

gl.urednica Modre laste

Zagreb, 20. studenoga 2008.